אנא דרג/י (בין 1 ל-5) את שביעות רצונך הכללית מחופשתך במלון
5 מבטא שביעות רצון כללית גבוהה מאוד, ו-1 מבטא אי שביעות רצון מוחלטת
אנא הסבר/י מה לא השביע את רצונך?
אנא דרג/י (בין 5 ל-1) את שביעות רצונך מתהליך קבלת החדר ועזיבתו
אנא דרג/י (בין 5 ל-1) את שביעות רצונך מרמת ניקיון החדר ותחזוקתו
אנא דרג/י (בין 5 ל-1) את שביעות רצונך מרמת האוכל במלון
אנא דרג/י (בין 5 ל-1) את שביעות רצונך מאדיבות עובדי המלון ונכונותם לסייע
אנא הסבר/י מה לא השביע את רצונך בתפקוד צוות המלון?
מתוך כוונה לעודד מצוינות בשירות אנו מעניקים תגמולים לעובדים מצטיינים.
במידה ואחד מעובדינו העניק לך שירות מצוין - נשמח אם תציין את שמו
אנא דרג/י (בין 5 ל-1) את שביעות רצונך מאיכות הטיפולים והשירות בספא
אנא דרג/י (בין 5 ל-1) את שביעות רצונך מ-מועדון ילדודס
מ-מועדון ילדודס
לסיכום, האם תוכל/י להעריך באיזו מידה היית ממליץ/ה לחבר לנפוש במלון של רשת ישרוטל, בסולם של 1-5
5 משמעותו ממליץ/ה מאוד ו-1 משמעותו כלל לא ממליץ/ה
הערות נוספות: