כלי מחקר וניהול

במרקטסט אנו מעניקים שירותי מחקר, ייעוץ ותכנון תוך התמקדות בשלושה תחומים מקצועיים עיקריים: איכות השירות וחוויית הלקוח, מחקרי שוק ומחקרים עסקיים וכלי ניהול ומודלים תומכי החלטה ייחודיים.

איכות השירות וחוויית הלקוח

במרקטסט אנו מעניקים ליווי לארגונים, באמצעות ייעוץ ומחקר, בתהליך כולל להטמעת איכות שירות בכל שדרות הארגון תוך הסתייעות במתודלוגיות מגוונות:

  • סקרי שביעות רצון
  • סקרי צורכי לקוחות
  • בקרות לקוח סמוי
  • מדד מרקטסט לחווית הלקוח
  • מתודולוגיות נוספות

קרא עוד –>

 

מחקרי שוק ומחקרים עסקיים

במרקטסט אנו מציגים מגוון פתרונות לארגונים המאפשרים למפות שווקים ולאמוד הזדמנויות עסקיות.
בקטגוריה זו אנו מציעים שני קווי שירות:

  • מחקרי שוק ופוטנציאל עסקי
  • מחקרי מודיעין עסקי

קרא עוד –>

 

כלי ניהול ומודלים תומכי החלטה ייחודיים

במרקטסט פיתחנו במשך השנים שורה ארוכה של פתרונות לקבלת החלטות ניהוליות-אסטרטגיות. בין הכלים שפותחו ובהם אנו עושים שימוש:

  • SEP – Structural Equation Program
  • Marketest My Web
  • Checker
  • App to you

קרא עוד –>